74 tárgysor Black Friday e-mailekhez

Tartalomjegyzék
74 tárgysor ötlet black friday e-mailekhez

Közeleg az e-mail marketing egyik legforgalmasabb időszaka, és ilyenkor elengedhetetlen, hogy hatékony hatékony black friday e-mail tárgysorokat írjuk az ügyfeleinknek.

Míg a vásárlók türelmetlenül várják az év talán legjobb ajánlatait, addig te, a webshop tulajdonosa sietve rendet teszel, igyekszel mindent jól beállítani és minden bizonnyal izgulsz, hiszen őrült nap/hétvége lesz, ahol rengeteg minden történik az offline és az online világban is.

A megfelelő eszközökkel és egy jól átgondolt tervvel a sikerhez vezető út kevésbé ijesztő. Nem, nem az utolsó pillanatban gondolkodunk azon, hogy mi is legyen a black friday akció, kinek mit küldjünk. Jó előre megtervezzük, összegyűjtjük az előző évek legjobb tárgysorait, e-mailjeit, és ezek eredményeire alapozva igyekszünk legalább olyan, ha nem jobb eredményeket elérni.

 

A jó tárgysorok általános szabályai a Black Friday e-mailekhez

 

Mielőtt nagyon belevágunk a közepébe, fektessük le az alapokat. Ahhoz, hogy kiváló megnyitási arányt érjünk el, számos fontos szabályt kell követni a black friday e-mailek, hírlevelek tárgysorának megírásakor.

 

#1. Egyből a lényegre térünk

 

Minden értékesítési célú e-mail esetén kiváló eredményekkel jár, ha nem köntörfalazunk, és ez alól a black friday e-mail kampány sem kivétel. A sok hihetetlen ajánlat között a feliratkozóknak nem lesz idejük kitalálni, hogy vajon ez az e-mail miről szól, pláne nem elolvasni az összes e-mailt. Ezért a lényegre térünk. Megadjuk nekik, amit látni szeretnének.

Például:

  • Fekete Péntek van!
  • Black Friday van
  • Akció = Black Friday!
  • 70%-os leértékelés mindenből!
  • Az év legjobb ajánlata!

 

#2. Emojikat használunk

 

Ez akciós e-mailek esetén kifejezetten igaz. Olyanokat használunk, amik telefonon is jól láthatók, minden rendszeren (Android, IOS, Windows, stb) kb ugyanúgy néznek ki.

Például:

  • 👉 Kezdőőődik: 40% kedvezmény mindenre!
  • 🚛 35% kedvezmény. Ingyenes szállítás

 

#3. Az e-mail tárgysora nagyon rövid és egyértelmű

 

Egy átlagos e-mail tárgysora esetén is mindig törekszünk arra, hogy 50-60 karakterbe beleférjünk. A black friday e-mail kampányok esetében ez kifejezetten így van, sőt: minél rövidebb, annál jobb. 

A másik fontos érv a rövid tárgysorok mellett, hogy mobilon 30-40 karakternél több – megnyitás nélkül – egyszerűen nem látszik. Én most megszámoltam, nekem 37 karakter látszik a Gmail appban Androidon. 

Mindig külön figyelmet kell fordítani azokra, akik az e-maileket mobilon olvassák (khmm, én is ilyen vagyok), és hiába szerkesztjük mindig asztali nézetben, attól még mobilon is megnyitásra kell ösztönözzön a tárgysor.

Például:

  • Utolsó esély a spórolásra!
  • 50%-os kedvezmény!
  • Az akció most kezdődik!
  • Hatalmas kedvezmény!

 

#4. Rámenősek vagyunk

Amikor az offline világban értékesítésről van szó, nincs jobb módja annak, hogy az ügyfeleket vásárlásra ösztönözzük, mint az ún. akciószavak alkalmazása. Ezt használjuk a black friday e-mailek tárgysoraiban is. Ugyanis az erős szavak mindig működnek. Persze, nem főnökösködünk és nem parancsolunk: azt senki sem szereti. De azért rámenősebbek vagyunk, mint általában.

 

Például:

  • Vedd meg
  • Szerezd meg magadnak
  • Lepd meg magad/szeretteid
  • Csapj le az X kedvezményre
  • Ne hagyd ki az X kedvezményt

Erősek anélkül, hogy parancsolóak lennének. Ráadásul az emberek úgy általánosságban már megszokták, hogy folyamatosan látják, hallják ezeket, nem érzik már rosszul magukat tőlük. Te se tedd.

 

#5 Legyenek benne számok

 

74 email tárgysor ötlet black friday emailekhez - legyenek benne számok
Tárgysor: Black Friday Preview: $69.95 Ancestry Kit + 30% off Sitewide

 

Mindenki szereti a nagy számokat, nagy kedvezményeket, és ilyenkor a feliratkozók várják is. Minél nagyobbak, (nekik) annál jobb. Ha lenyűgöző kedvezményeket tudunk adni, mindig beleírjuk már a tárgysorba is. És nem beszélünk mellé, inkább pontosan megmutatjuk, mire számíthatnak.

Például:

  • Szerezd meg az 50% kedvezményt!
  • 70% kedvezmény!
  • 24 órás akció!

 

#6. A tárgysort személyessé tesszük, ha tudjuk/akarjuk

 

A személyre szabás egy hatékony eszköz. A feliratkozókat rengeteg ajánlattal bombázzák ebben az időszakban, de ki lehet tűnni a tömegből úgy, ha a tárgysorban használjuk a (kereszt)nevét. Ez a módszer azt az érzést keltheti, hogy tudod, ki ő és régi ismerősként kezeled.

Azonban két dologra is figyelni kell.

Egyrészt egyáltalán begyűjtjük-e a (kereszt)neveket és azok mind jók-e: nagyon visszás hatást kelthet, ha pl. cégnévvel iratkozott fel valaki vagy esetleg elütötte a nevét annak idején.

Másrészt pedig egyesekben negatív érzést kelthet, bizalmaskodásnak érzik. Nyilván nem black friday alkalmával, de érdemes tesztelni, hogy mikor működik jobban a tárgysor: ha használod a nevet, vagy ha nem.

Mi már jó ideje egyáltalán nem gyűjtjük a neveket: egyrészt nem eredményezett értelmezhető különbséget az, ha használtuk a nevét bárhol is az e-mailben, mint az, ha nem; másrészt több ember iratkozott fel a név bekérése nélkül a felugró ablakokon.

 

#7. A tárgysor MINDIG kapcsolódik az e-mail szövegéhez

 

Tisztázzuk: a tárgysor az e-mailt írja le röviden, az e-mailben lévő tartalmat. Megnyitásra ösztönöz, míg a tartalom vezeti a figyelmet, és a gomb vagy link vezet el a kívánt cselekvéshez. Ha ez a három nincs összehangolva, a feliratkozók minimum csalódnak, rossz esetben leiratkoznak, de akár spam-nek is jelölhetik az e-mailt. 

De nem csak a tárgysor kapcsolódik az e-mail szövegéhez, hanem a betekintő szöveg is. Ez az a szöveg, amit az e-mail tárgysora alatt látsz, mielőtt megnyitnád az e-mailt. Erősíti a tárgysort, javítja a megnyitás esélyét. 

Tipp: látni fogod, hogy rengeteg tárgysor írtam össze lejjebb, ezek közül bátran használhatod bármelyiket betekintő szövegként is. De egy dologra figyelj: tökéletesen illeszkedjen a tárgysorhoz is és a levél szövegéhez is!

 

#8. Az e-mail maga is végtelenül egyszerű

Ahogy itt, az Apple e-mailjében is látod, a tartalom végtelenül egyszerű: mikor kezdődik, meddig tart, mit mennyiért lehet venni. Ennyi.

74 tárgysor ötlet black friday e-mailekhez - az e-mail maga is végtelenül egyszerű
Tárgysor: The Apple Shopping Event is almost here

Nincs szükség arra, hogy a feliratkozóknak kacifántos körmondatokat írjunk. Általánosságban sem jó taktika, most sem az. Az e-mail legyen faék egyszerű. Ha eladásról van szó, akkor kimondjuk, hogy arról van szó. Megmutatjuk. És a tárgysorok esetén is az vált be a legjobban, ha a kritikus információkat rögtön a tárgysor elejére írjuk, a legérthetőbb szavakkal.

 

És akkor vágjunk is bele.

 

Általános e-mail tárgysor black friday-hez

  • Black Friday: Akciók, amiknek nem tudsz ellenállni!
  • Fekete péntek: Vár a VIP hozzáférés!
  • A fekete péntek MOST kezdődik!
  • Fekete pénteki akciók
  • Az év ajánlatai – verhetetlen fekete péntek
  • A fekete péntek ITT van!
  • Fekete pénteki banzáj!
  • Ez az a Black Friday, amire vártál

 

Bejelentő, felkészítő tárgysorok Black Friday e-mailekhez

  • Pssszt… fekete pénteki ajánlatok csak neked!
  • Less bele: Fekete péntek exkluzív ajánlatok
  • Készülj fel! Egy különleges ajánlat csak neked
  • Exkluzív betekintés: Fekete pénteki kínálatunk
  • Légy az első: Fekete Péntek VIP betekintő
  • Figyelem: jön a fekete péntek
  • Szigorúan titkos: korai fekete pénteki ajánlatok
  • Légy gyors: Black Friday előtti exkluzív ajánlatok
  • Előzz meg mindenkit: Fekete péntek előtti akció!

 

VIP vásárlóknak szóló e-mail tárgysorok

  • Korai VIP hozzáférés: Vásárolj most!
  • Exkluzív VIP Fekete Péntek ajánlatok!
  • VIP értesítő: A fekete péntek rád vár!
  • Páratlan ajánlat: VIP Black Friday hozzáférés
  • VIP exkluzív: A fekete péntek számodra most kezdődik
  • Egyedi VIP hozzáférés: Vásárolj a tömeg előtt

 

Ingyenes szállítást kínáló e-mail tárgysorok

  • Ingyenes szállítást adhatunk? Csak ezen a fekete pénteken!
  • Fekete pénteki akció: Ingyenes szállítás egész nap!
  • Vásárolj most: Ingyenes szállítás csak ma estig!
  • Ne hagyd ki! Ingyenes szállítás csak ezen a fekete pénteken
  • Gyors és ingyenes: Fekete pénteki szállítás nálunk!
  • A fekete péntek még jobb lett: Ingyenes szállítást adunk!
  • Ingyenes szállítás fekete pénteken
  • Csak ma: Ingyenes szállítás!

 

Hatalmas kedvezményt bemutató e-mail tárgysorok

  • Őrült akciók: 70% kedvezmény a Black Friday alkalmából!
  • Mega akció: Akár 80%-os kedvezmény!
  • Szuper spórolási lehetőség: fekete pénteki kiadás
  • Szerezd meg a -75% kedvezményt az eddigi legnagyobb fekete pénteki akciónkkal!
  • Hatalmas kedvezmények várnak: exkluzív fekete péntek
  • Nagy megtakarítások = Black Friday
  • Az év legnagyobb kedvezménye: Fekete Péntek!

 

Sürgető e-mail tárgysorok Black Friday-hez

  • Utolsó esély: a Black Friday akció hamarosan véget ér!
  • Ne hagyd ki! Már csak rövid ideig él a Black Friday ajánlat!
  • Siess, ezek a Black Friday ajánlatok már nem tartanak sokáig!
  • Ajjaj, majdnem lejárt: Fekete pénteki ajánlatok
  • Tik-tak: a Black Friday ajánlatok lejárnak!
  • Már csak X óra van hátra a Black Friday-ből
  • Ezek a fekete pénteki ajánlatok nem fognak megvárni
  • Kifutsz az időből: Black Friday visszaszámlálás

 

74 tárgysor ötlet black friday e-mailekhez - egy kis kreatívkodás

 

Egy kis kreatívkodás

 

Egy kis kreatív hozzáállás még nem ártott meg senkinek. Mi több, esélyt ad arra, hogy észrevegyék a hírleveleinket, hiszen az ötletes megoldások szinte mindig megnyitásra ösztönöznek

 

#1 Kérdéseket teszünk fel

 

Ez a technika a pszichológiából merít. Természetünkből fakadóan késztetést érzünk arra, hogy válaszoljunk egy nekünk feltett kérdésre. Ezért a kérdő jellegű tárgysorok legalább egy pillanatra felkelti a feliratkozók érdeklődést és cselekvésre késztetnek.

Azt azonban mindig szem előtt tartjuk, hogy a kérdésnek szintén relevánsnak kell lennie. Az ilyen tárgysor is mindig rövid és lényegre törő. Az egyik legjobb, ha a tárgysor az „akarsz” vagy a „készen állsz” igével kezdődik, például így:

  • Készen állsz a fekete pénteki akcióra?
  • Meg akarod kapni a valaha volt legjobb kedvezményt?

Én kifejezetten szeretem a kérdés jellegű tárgysorokat, sőt, igyekszem még a betekintő szövegben is folytatni a gondolatmenetet.

 

#2 Sürgetünk

 

Erről már beszéltünk, de megérdemel ez a téma még egy kis figyelmet. A sürgősség hangsúlyozása nélkül ugyanis a tárgysorok nem lennének elég hatékonyak. Minden marketinges használja ezt, mi is sűrűn bevetjük. De csak akkor, ha releváns, ha valós!

Bevált gyakorlat, hogy a tárgysort az idővel kezdjük. Tipikus példák a hangsúlyozottan sürgető tárgysorokra a következők:

  • Utolsó nap! 40% kedvezmény
  • Már. Csak. Egy. Nap.
  • 24 órás akció
  • Most kezdődik
  • Ma este lejár a kedvezmény
  • Már csak X óra van hátra

 

#3 A szűkösség

 

Az e-mail marketingesek másik kedvelt eszköze a hiányérzet megteremtése. A kimaradástól, lemaradástól való félelem (angolul FOMO) erőteljes dolog, amely gyorsabb döntésre ösztönzi a feliratkozókat. Beépítjük a tárgysorokba is, olyan népszerű szavak és kifejezések használatával, mint például:

  • Fogy a készlet
  • Már csak X darab van
  • Gyorsan fogy
  • Majdnem elfogyott
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. View more
Cookies settings
Elfogadom
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Az Ön által megadott személyes adatokat kezeli: Z&M Marketing OÜ Székhely: 10117 Tallin, Narva mnt 5 Regisztrációs szám: 16612538 Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Tartu Megye Bírósága (Észtország) - a továbbiakban: Adatkezelő. Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen adatkezelési tájékoztatónkat (a továbbiakban: Tájékoztató), melyben személyes adatai kezelését érintő gyakorlatunkat ismertetjük az Általános Adatvédelmi Rendelet (a GDPR, azaz az Európai Parlament és Tanács 2016/679. rendelete) szerint. Ez a Tájékoztató az Adatkezelő szolgáltatásait fogyasztóként igénybe vevő személyekre (Ön) vonatkozik. Bemutatja, hogy az Adatkezelő hogyan gyűjti, használja fel és osztja meg bizonyos esetekben harmadik felekkel az Ön személyes adatait, továbbá információval szolgál az Ön adatkezeléssel összefüggő „érintetti” jogairól. Az Adatkezelő (Impresszum) elkötelezett e honlapot felkereső egyének személyes adatainak és magánéletének védelme iránt. Jelen tájékoztató és nyilatkozat mindenekelőtt az ügyfelek és hírlevél-feliratkozók személyes adatainak interneten keresztül történő bizalmas kezeléséről és védelméről szól, mindazonáltal ide tartoznak az oldal látogatói is. Összefoglaljuk, hogy a tulajdonos milyen Önre vonatkozó adatokat hogyan gyűjthet és használhat fel, illetve milyen módon használhatják fel. Az adatok illetéktelen személyek részére nem kerülnek átadásra és ezen tájékoztatóban meghatározott formában kerülnek felhasználásra. A szerződésekben egyedi esetekben az adatkezelés célja módosulhat, mely az adott szerződésben rögzített feltételekkel történik. A tájékoztató fontos információt nyújt Önnek személyes adatai védelméről és ehhez fűződő jogairól. Ha a felhasználó nem fogadja el ezen feltételeket, jogában áll a honlap használatát felfüggeszteni és személyes adat megadása nélkül a böngészést befejezni.

ADATKEZELŐ FELELŐSSÉGE ÉS ELÉRHETŐSÉGE

Adatkezeléssel kapcsolatos információk

Jelen Tájékoztatóban ismertetett adatkezelések tekintetében a Z&M Marketing OÜ az adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő). Adatvédelmi eljárásainkat érintő észrevétel, kérdés vagy panasz esetén az alábbi elérhetőségeken vagyunk elérhetőek: Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) vagy írjon a hello@zmmarketing.hu e-mail címre.
Adatkezelő Felelősségi körök
Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) Összes tevékenység
Választásának megfelelően Ön személyes adatai megadása nélkül is jogosult hozzáférni weboldalainkhoz, viszont a böngészéshez elengedhetetlen a süti - cookie szabályzat elfogadása, hírlevél-feliratkozás esetén pedig az adatvédelmi tájékoztató és nyilatkozat jóváhagyása. Személyes adat az összes információ, amely közvetett vagy közvetlen módon, azonosító szám szerint vagy az ehhez tartozó adatok alapján azonosítható természetes személyre vonatkozik. Abban az esetben, hogyha az oldal Tulajdonosa az Ön személyes adatait gyűjti, az adatgyűjtés átlátható és bizalmas adatkezeléssel történik. Az Ön személyes adatai olyan információk, melyek segítségével az Ön személye beazonosítható, például: vezetéknév, utónév, állampolgárság, telefonszám, postacím, e-mail cím. Az Ön személyes adatait önkéntesen megadott módon, a tulajdonos az oldalon történő böngészéskor gyűjti, megjelölve minden esetben a cél eléréséhez szükségszerűen megadandó adatokat. Ha nem kívánja megadni ezen adatokat, akkor nem férhet hozzá a honlap egyes funkcióihoz, szolgáltatásaihoz. Az opcionálisan megadandó adatok gyűjtése a felhasználói igények megismerését, a honlap és szolgáltatások fejlesztését szolgálja. A Tulajdonos minden intézkedést megtesz, hogy az általa kezelt személyes adatok pontosak, naprakészek legyenek.

Az alábbi személyes adatok kezelése történik:

● Vezetéknév, keresztnév, cégnév és kapcsolattartó neve (cég esetén) ● Székhely címe (cég esetén), lakcím, levelezési cím ● E-mail cím ● Telefonszám ● Rendszer információk (IP-cím, rendszer verzió, felbontás, statisztika a honlapon megtekintett oldalakról, böngészési szokások, viselkedési mintázat)

Adatkezelés időtartama:

● Direkt marketing célú hozzájárulások tekintetében a felhasználó hozzájárulásának visszavonásáig ● Profiladatok tekintetében az utolsó bejelentkezéstől számított 4 év ● Vásárlások adatai tekintetében 8 év

Adattovábbítás feltételei

Az Adatkezelő az általa kezelt adatokat - a szükséges mértékben - továbbíthatja a következő területeken tevékenykedő, általa kijelölt személyek, valamint társaságok részére: ● Adatfeldolgozás ● Jogi képviselet ● Jogviták kezelésére jogszabály alapján jogosult szervek ● Kézbesítés ● Könyvelés ● Követeléskezelés ● Marketing ● Számlázás

Adatfeldolgozást végző vagy adatkezelést érintő cégek, személyek

A tulajdonos, Szalai Rita a Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) nevében végzi az adatok kezelését. A tulajdonoson kívül más cégek is részt vesznek a szerződéses ügyfelek adatainak kezelésében, tárolásában. Mely cégek kapcsolódnak az adatkezeléshez? A Tulajdonos tevékenysége során az adatkezelésben érintett cégek: Minden szolgáltatót szükséges felsorolni, ahol személyes adatok megjelennek: ● Tárhely szolgáltató: Rackhost Zrt 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41 (telefonszám: +36 1 445 1200, e-mail cím: info@rackhost.hu) - adatvédelmi nyilatkozatGoogle Inc.: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, levelező rendszer, felhőben történő adat és fájl tárolás, online dokumentum kezelés, továbbá a hozzátartozó szolgáltatások: Google Drive, Google Docs, Google Search Console, Google Analytics, Google AdSense, Google AdWords, YouTube, Blogger, Chrome böngésző támogatása - Google adatvédelme és adatvédelmi elvei. ● Facebook Ireland Ltd.: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland, a Facebook, Instagram, Messenger és Facebook által kínált egyéb termékek, funkciók támogatása - adatkezelési szabályzatKlaviyo Inc.: 125 Summer St Floor 6, Boston, MA 02111, United States, az Adatkezelő által használt hírlevél küldő szoftver fejlesztője és karbantartója - adatkezelési szabályzat Speciális esetekben a szerződés tartalmazhat további adatfeldolgozó személyeket vagy cégeket.

Adattulajdonosi jogok és jogérvényesítés

Amennyiben nem szeretné személyes adatai kereskedelmi ajánlatok közlésére történő felhasználását, joga van mindezt indoklás nélkül megtiltani. Törlési kérelmét írásban szükséges megküldenie az Adatkezelő részére, e-mailben vagy postai levél formájában, az Impresszumban megjelölt elérhetőségekre.

Kiskorúak és korlátozottan cselekvőképes személyes adatainak védelme

A Z&M Marketing OÜ internetes weboldala, valamint megjelenéseinek tartalma többnyire nem 13 év alatti kiskorúak részére szól. Nem kezelünk és nem gyűjtünk 13 év alatti gyermekekről személyes adatokat igazolható szülői vagy gondviselői hozzájárulás nélkül. Szülei vagy gondviselői kérhetik a gyermekre vonatkozó adatok kiadását, törlését. Ha az Adatkezelő számára az adatkezelés, adatfeldolgozás folyamán válik nyilvánvalóvá az életkor, abban az esetben a szülői hozzájárulás beszerzése céljából az adatok felhasználhatók. Törvényes képviselő hozzájárulása szükséges cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy nyilatkozatához, kivéve a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt célzó és különösebb megfontolást nem igénylő szolgáltatásrészeket.

Cookie-k (sütik) kezelése

A Cookie nyilatkozatban olvashat bővebben a sütik (cookie-k) kezeléséről.

Fogalmak

Adatfeldolgozó: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel ● Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, például: gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás, megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés, egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel, összehangolás, összekapcsolás, korlátozás, törlés, megsemmisítés ● Adattovábbítás: az Adatkezelő által kezelt személyes adatok harmadik személyek számára történő hozzáférhetővé tétele ● Adatvédelmi incidens: a biztonság sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi ● ÁSZF: a weboldalon közzétett, az Adatkezelő termék- és szolgáltatás-értékesítési szabályait rögzítő Általános Szerződési Feltételek ● Azonosítható természetes személy: természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, valamely azonosító, például: név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható ● Címzett: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amellyel a személyes adatot közlik,függetlenül attól, hogy harmadik fél-e ● Érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét, megfelelő tájékoztatáson alapuló, egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez ● Érintett: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható természetes személy ● Felhasználók: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://zmmarketing.hu weboldalon és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak látogatói ● Harmadik fél: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak ● Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., telefon: 06-1 391-1400, fax: 06-1 391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: naih.hu) ● Partner/Ügyfél: természetes személy, aki az Adatkezelővel nem weboldalon köt szerződést termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására ● Regisztráció: a weboldal felhasználó személyes adatainak rögzítése, mellyel felhasználói fiókot hoz létre ● Személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ ● Szolgáltatás: az Adatkezelő által Ügyfelei, Partnerei és Felhasználói részére a weboldalon vagy egyéb módon nyújtott, az ÁSZF-ben részletezett termékértékesítési és egyéb szolgáltatások ● Weboldal: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://zmmarketing.hu és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalai
Save settings
Cookies settings
Scroll to Top