Automata plusz bevétel automata e-mailekkel
Egyre csak több és több feladat tornyosul az asztalodon vagy a to-do listádon?
És akkor még az e-mailekkel is foglalkoznod kéne?
Tudod, hogy kell a webshopodnak az e-mail marketing, de fogalmad sincs, hogyan állj neki?
Van segítség! Megcsináljuk helyetted! Csak foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra!
Gondolkodsz az e-mail marketingen már egy ideje, de tudod, hogy úgysem lenne rá időd?
És akkor még nem is beszéltünk az összes többi problémáról:
- ott van az árubeszerzés, vámoltatás
- esetleg a raktározás is, vagy a leltár
- fel kell adni a csomagokat, harcolni kell a futárokkal
- könyvelőhöz kell futkosni
- termékleírást kell írni
- hirdetése kell feladni és menedzselni a megévőket
- számlákat kell fizetni és bankba kell rohangálni
- talán a NAV is látni akar
- de ott van még a család is...
- a barátaid lassan már meg sem ismernek...
- és akkor még hol van a te életed?
Mégis mi a megoldás?
Szervezd ki az e-mail marketinget!
Miben más az automata e-mail marketing, mint a többi marketing eszköz?
- úgy tudod lekörözni vele a konkurenciát, másolókat, hogy az észre sem veszi - vagy ha mégis, nem fogja érteni, hogyan csinálod
- sokkal több bevételt termelhetsz vele, átlagosan 23-147 Ft között hoz havonta egy-egy feliratkozó
- sokkal olcsóbb, mint sok más marketing stratégia, átlagosan 4-9 Ft között érsz el egy feliratkozót HAVONTA, ahány alkalommal csak szeretnéd
- kapcsolatot építhetsz, ezáltal emlékezni fognak rád, nem csak egy leszel a tucat hasonló webshop közül
- csak olyan emberekkel vagy kapcsolatban, akiket tényleg érdekel, amit csinálsz
- sokkal személyesebb és sokkal többet mondhatsz el, mint egy egyszerű hirdetésben
- pontos, egyszerűen értelmezhető statisztikákat látsz
- azonnali visszajelzést kapsz
Foglalj időpontot, kérd az ingyenes konzultációt!
Miben más az automata e-mail marketing, mint a hírlevelezés?
- egyszer megcsináljuk, utána kb. elfelejtheted vele a munkát
- mivel egyszer van csak vele munka, egyszer kell csak fizetned érte, mégis hónapról hónapra, folyamatosan termeli neked a pénzt
- ha bármit szeretnél később módosítani, azt is lehet (plusz díj ellenében), akár teszteket is lehet futtatni
- mindig lehet újabb és újabb automatizmusokat felállítani, amik még tovább növelik a plusz bevételt
- kidolgozott, tesztelt és bevált stratégia mentén haladunk, szinte garantálható eredményekkel
- nem kell naponta azon gondolkodni, hogy mi legyen a hírlevélben, mégis a feliratkozóid és vásárlóid folyamatosan kapnak tőled e-maileket
- mivel a viselkedésükre alapul a rendszer, sokkal nagyobb megnyitási, átkattintási számok és bevételi eredmények érhetőek el
Foglalj időpontot, kérd az ingyenes konzultációt!
Mire számíthatsz?
Konzultáció
1 órás ingyenes és 2x1 órás fizetett konzultáció, melyben teljesen személyre szabjuk a szolgáltatásunkat.
Alapbeállítások
Regisztrálunk neked egy e-mail marketing fiókot, és megcsináljuk az alap beállításokat.
Összekötés
Összekötjük a webshopod az e-mail marketing szoftverrel, legyen akár WooCommerce, Unas, Shopify, Prestashop vagy Magento shopod.
GDPR oldalak
Elkészítjük a GDPR-hoz kapcsolódó e-mail marketing oldalakat, és a webshopod dizájnjához igazítjuk.
E-mail sablon
Elkészítjük neked az alapvető, a márkádhoz tökéletesen illeszkedős e-mail sablont, amely felgyorsítja (és olcsóbbá teszi) a folyamatot.
Szegmensek, listák
Létrehozzuk az alapvető e-mail listákat és szegmenseket, és megfelelően beállítjuk azokat.
Elhagyott pénztár oldal
5 db levélből álló levélsorozat, amelyet azok kapnak, akik elhagyják a pénztár oldalt, vásárlás nélkül.
Új vevők üdvözlése
8 db levélből álló levélsorozat, amelyben üdvözöljük az új vevőket, és további vásárlásra buzdítjuk őket.
Elhagyott termékoldal
5 db levélből álló levélsorozat, amelyben emlékeztetjük a feliratkozót, hogy melyik terméket nézte, illetve vásárlásra buzdítjuk.
Visszatérő vevők
5 db levélből álló levélsorozat, amelyet azok kapnak, akik már a második rendelésüket adják le. Újra értékesítünk nekik.
Popup
2 db felugró ablak és 3 db levélből álló levélsorozat, amelyben feliratkoztatunk és üdvözöljük az új érdeklődőket.
Lemorzsolódó vevők
4 db levélből álló sorozat, amelyben azokat buzdítjuk vásárlásra, akik korábban igen, de az utóbbi időszakban nem vásároltak.
Elhagyott kosár oldal
5 db levélből álló levélsorozat, amelyet azok kapnak, akik elhagyják a kosár oldalt, vásárlás nélkül.
VIP vevők
5 db levélből álló levélsorozat a legfontosabb vevőidnek. Nemcsak vásárlásra, de továbbajánlásra is buzdítjuk őket.
Várhatóan vásárolnak
Különleges, 5 db levélből álló sorozat, amelyben azokat buzdítjuk vásárlásra, akik a viselkedésük alapján legközelebb állnak a vásárláshoz.
Melyik az a szoftver, ami mindenben kiszolgál téged?
Ez a Klaviyo, egy kifejezetten webshopok számára készült e-mail marketing szoftver. Az integrációhoz csak nálunk elérhető Unas összekötést készítettünk! A szoftvert Bostonban fejlesztik 2012 óta, több mint 100,000 webshop használja a világ 80+ országában.
Készítettem róla egy részletes bemutatót, amit ide kattintva tudsz letölteni, teljesen INGYEN. Ehhez csak add meg az e-mail címed, és már küldjük is.
Ez eddig mind szép és jó, de milyen eredményeitek vannak?
A webshop termékeinek az ára 390 és 28.900 Ft között mozog, az átlagos kosárérték kb. 11-14.000 Ft, időszaktól függően.
Mint láthatod, a webshop bevételének több mint 35%-át adták az e-mailek. Ezeket egyszer állítottuk be, a tulajdonos egyszer fizetett értük, de folyamatosan pénzt termelnek neki.
A webshop termékeinek az ára 4.990 és 14.900 Ft között mozog, az átlagos kosárérték kb. 7.800 Ft, időszaktól függően.
Mint láthatod, a webshop bevételének több mint 41%-át adták az e-mailek. Ezeket egyszer állítottuk be, a tulajdonos egyszer fizetett értük, de folyamatosan pénzt termelnek neki.
A termékek ára itt 15 és 79€ között mozog, az átlagos kosárérték kb. 47-56 €, szintén időszaktól függően.
Mint láthatod, a webshop bevételének több mint 46%-át adták az e-mailek. Itt már küldtünk hírleveleket is, amelyek durván az e-mail mar- ketingből származó bevétel 1/3-át adták. A tulajdonos az automata levelekért egyszer fizetett, a hírlevél szolgáltatásért havi díjat fizet.
A webshop termékeinek ára 490 és 11.000 Ft között mozog, az átlagos kosárérték 5.200 Ft környékén van általában. Itt az automata e-maileket a fotó készülte előtt 2 héttel indítottuk el, mégis a webshop adott időszakra eső teljes forgalmának több, mint 26%-át hozták az e-mailek.
Az automata leveleket egyszer állítottuk be, a tulajdonos egyszer fizetett értük, de folyamatosan pénzt termelnek neki.
Tedd meg az első lépést!
A legelső lépés az, hogy foglalsz egy időpontot. Ezzel még semmiféle kötelezettséget nem vállalsz, csak tisztázzuk, hogy mit szeretnél, és mi mit tudunk adni neked.
FONTOS! A kapacitásunk véges, ezért javaslom, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot!
Hogyan működik a folyamat?
Kérj időpontot egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációra
Ezen a konzultáción átbeszéljük, hogy te mit szeretnél és mi mit tudunk neked adni. Bemutatom a teljes e-mail marketing folyamatot, és elmondom, hogy mire számíthatsz, ha velünk dolgozol. Ha megállapodunk, átküldöm neked a titoktartási nyilatkozatot és a creative brief-et. Ez utóbbi valójában egy kérdőív, amely segít neked és nekünk is még tisztábban látni a vállalkozásoddal és a céljaiddal kapcsolatban.
2
Leegyeztetünk egy újabb konzultációt
A következő megbeszélésünkön részletesen átbeszéljük az általad már kitöltött creative brief-et, még egyszer pontosítjuk a részleteket és megegyezünk a megbízási díjban.. A megbeszélésünk után átküldök neked a szerződést és az írásos árajánlatot, amelyek a konzultáción elhangzottak minden részletét tartalmazzák. Egyúttal kiállítom a szolgáltatás első részszámláját, amely a megbízási díj 50%-a.
3
Összekötjük a webshopod a Klaviyoval és elkészítjük az e-mailek szövegét
Az első részszámla ellenértékének beérkezése után összekötjük a webshopod a Klaviyoval. Elkészítjük az e-mailek szövegének első verzióját, majd megosztom azt veled. Véleményezheted, javaslatokat tehetsz, de fontos, hogy tudd, egy körben módosítjuk a levelek szövegét. Ha szükséges, következhet egy újabb megbeszélés, ahol átbeszéljük a kért változtatásokat, de erre a konzultációra a teljes folyamat elkészülte után is sor kerülhet. A szövegek elkészítése és az egyeztetés átalában 1-1,5 hetet vesz igénybe. Miután mindketten elfogadjuk a szövegeket, kiállítom a második részszámlát, amely a megbízási díj fennmaradó 50%-a
4
Elkészítjük az automata leveleket Klaviyoban
Ha beérkezett a második részszámla ellenértéke is, elkészítjük az e-mailek sablonját, amit szintén megosztunk veled.. A cél itt az, hogy véleményezni tudd az e-mailek kinézetét, dizájnját. A levélsorozatokat felépítjük Klaviyoban, teljes szövegezéssel, dizájnnal együtt. Elkészültük után teszteljük és ellenőrizzük őket. Ez a folyamat is általában 1-1,5 hetet vesz igénybe. Ezután értesítünk téged, hogy elkészültünk, te pedig meg tudod nézni a kész munkát. Még itt is sor kerülhet a második konzultációra, amennyiben azt a szövegek elkészítésekor nem vetted igénybe. Fontos, hogy itt is egy kör módosítást tudunk végrehajtani.
5
Bekapcsolunk mindent, és az e-mailek elkezdenek pénzt termelni
Miután mindent elfogadtál, bekapcsoljuk az automata leveleket, automatizmusokat és a két popupot. Ekkor kell csak előfizetned a Klaviyo szoftverre, abból is elég a legkisebb csomag. Az e-mailek elkezdenek pénzt termelni, akár már másnap – ez a webshopodra érkező látogatók minőségétől függ. Ezzel a folyamatot lezártnak tekintjük.
Tehát mit tartalmaznak az egyes csomagok?
Start
-
Várható bevétele növekedés havonta (minimum): 3%
-
Konzultáció - 2x1 óra
-
Klaviyo regisztrálása és az alapbeállítások elvégzése
-
Klaviyo - webshop összekötése
-
Klaviyo GDPR-hoz kapcsolódó oldalak elkészítése
-
1 db Klaviyo e-mail sablon elkészítése
-
4 db e-mail szegmens és 2 db e-mail lista létrehozása
-
Elhagyott pénztár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Új vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 8 db e-mail
-
Elhagyott termékoldal értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, diz- ájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Visszatérő vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájn- nal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Visszahívó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 4 db e-mail
-
2 db felugró ablak (popup), külön asztali nézetre és külön mobil nézetre
-
Felugró ablakokhoz kapcsolódó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 3 db e-mail
-
“Várhatóan vásárolnak” levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Elhagyott kosár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
VIP vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
Prémium
-
Várható bevétele növekedés havonta (minimum): 8%
-
Konzultáció - 2x1 óra
-
Klaviyo regisztrálása és az alapbeállítások elvégzése
-
Klaviyo - webshop összekötése
-
Klaviyo GDPR-hoz kapcsolódó oldalak elkészítése
-
1 db Klaviyo e-mail sablon elkészítése
-
4 db e-mail szegmens és 2 db e-mail lista létrehozása
-
Elhagyott pénztár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Új vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 8 db e-mail
-
Elhagyott termékoldal értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, diz- ájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Visszatérő vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájn- nal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Visszahívó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 4 db e-mail
-
2 db felugró ablak (popup), külön asztali nézetre és külön mobil nézetre
-
Felugró ablakokhoz kapcsolódó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 3 db e-mail
-
“Várhatóan vásárolnak” levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Elhagyott kosár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
VIP vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
Full
-
Várható bevétele növekedés havonta (minimum): 15%
-
Konzultáció - 2x1 óra
-
Klaviyo regisztrálása és az alapbeállítások elvégzése
-
Klaviyo - webshop összekötése
-
Klaviyo GDPR-hoz kapcsolódó oldalak elkészítése
-
1 db Klaviyo e-mail sablon elkészítése
-
4 db e-mail szegmens és 2 db e-mail lista létrehozása
-
Elhagyott pénztár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Új vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 8 db e-mail
-
Elhagyott termékoldal értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, diz- ájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Visszatérő vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájn- nal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Visszahívó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 4 db e-mail
-
2 db felugró ablak (popup), külön asztali nézetre és külön mobil nézetre
-
Felugró ablakokhoz kapcsolódó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 3 db e-mail
-
“Várhatóan vásárolnak” levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
Elhagyott kosár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
-
VIP vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
Miért engem válassz?
2002-ben szerettem bele a marketingbe, majd 2015-ben találkoztam az e-mail marketinggel. Külföldi ügynökségnél tanultam bele, majd szabadúszó lettem: eddig több, mint 90 webshoppal dolgoztam együtt.
Nem egy olyan ügyfelem van itthon, Magyarországon, aminél 23-31% forgalomnövekedést értem el mindössze 3 hónap alatt.
Szentül hiszem, hogy minden webshopnak KELL e-mail marketing. Kell, mert egyszer megcsinálod, és utána folyamatosan termeli neked a pénzt. Kell, mert levesz a válladról egy jókora terhet, közelebb hozza hozzád a vevőid, kapcsolatot – és bizalmat – épít. Kell, mert bevételt, és ezáltal profitot generál.
Van garancia?
Igen, van, méghozzá pénz visszafizetési garancia. Ha a forgalmad és a termékeid rendben vannak, és 90 napon alatt nem termelünk neked 15% plusz bevételt, 100%-ban visszafizetjük a szolgáltatás árát.
Gyakori kérdések
Talán azt a kérdést könnyebb lenne megválaszolni, hogy milyennel nem
Volt dolgunk már rengeteg fashion webshoppal – dolgoztunk ruházati webshoppal, ékszeressel, cipőssel. Volt néhány kutyás webshop, volt babás webshop, volt kozmetikum, volt lakberendezés, volt CBD olajos, volt kézműves termékes, volt műszaki, volt plüssállatos, volt étrendkiegészítős, volt elektromos cigi, volt sporteszközös, volt sportruházat, volt szabadidő tevékenységhez kapcsolódó, és még hosszan sorolhatnám.
Ha ebben a rövid felsorolásban nem találod meg a te területed, az még nem jelenti azt, hogy ne tudnánk együttműködni!
Nagyrészt Unas, Shopify és WooCommerce webáruházakkal volt eddig dolgunk.
De nem okoz gondot a Shopify és a Prestashop sem.
A Shoprenter, Shoptet és az egyedi fejlesztésű webshopokkal egyelőre nem áll módunkban együtt dolgozni.
Igen, amennyiben az a Klaviyo
Viccet félretéve, hiszünk abban, hogy profi munkát csak profi eszközzel lehet végezni, emiatt nem használunk más rendszert.
Igen, de ebben az esetben azt javaslom, kezdjük a Start csomaggal. Előbb meg is térül neked a befektetés, illetve próbára is teheted a rendszert. Amikor megérted, hogy működik, és megtérül neked, beszélhetünk a következő csomagról, és készítünk egy egyedi árajánlatot neked a következő csomagról.
Azt gondoljuk, minden bevétel jobb, mint a 0. Ha folyamatosan irányítod a látogatókat a weboldaladra, akkor gyorsan elkezdenek majd gyűlni a feliratkozók. akiknek nemcsak az automata e-mailek mehetnek, de hírlevelezhetsz is később nekik.
Teljesen személyre szabjuk neked a stratégiát és az e-maileket, de nem minden egyedi kérés fér bele az általános árakba. Ezért van szükség erre az árazásra.
Nem. Az automata e-maileket egyszer kell megcsinálni, és egyszer fizetsz értük, míg a hírlevelezés folyamatos munkát, így folyamatos díjfizetést igényel. Sem részedről, sem részünkről nem igényel folyamatos felügyeletet, mégis hónapról hónapra megbízhatóan szállítja a vevőket és a plusz bevételt.
Arra a három csodás hölgyre, akiknek szintén a kisujjában van az e-mail marketing. Én nyilván egyedül kevés lennék ehhez. De az ő segítségükkel és az én szakmai irányításommal a webshopod jó kezekbe kerül.