Az e-mail marketing 13+1 aranyszabálya

Tartalomjegyzék
e-mail marketing szabályai

Az e-mail marketing 2015 óta az életem része. Több száz automatizmust építettem már fel, és még több hírlevelet küldtem ki, de ezekre a szabályokra mindig nagyon figyeltem.

Mielőtt nagyon belevágunk, egy dolgot fontos tisztázni: azt, hogy mi a különbség az automatizmusok és a hírlevelek között.

Az automatizmusok akkor indulnak el, amikor valaki valamit csinál a webshopodban. Tehát pl. a felhasználó elhagyja a kosarat vagy egy új vevő leadja az első rendelését nálad. Az automatizmusok – a nevükből is adódóan – előre meghatározott esemény hatására indulnak el, és előre meghatározott számú e-mail megy ki egymás után, bizonyos késleltetésekkel.

A hírlevelek ugyanakkor manuális módszerrel működnek: előre meghatározzuk, hogy kiknek, mikor és milyen üzenetet szeretnénk kiküldeni, legyen az pl. egy blogcikk, vásárlói vélemények, vagy valamilyen promóciós célú vagy akciót hirdető hírlevél.

Nézzük is a 13+1 aranyszabályt!

 

e-mail marketing stratégia

1. E-mail marketing stratégia létrehozása

 

Kezdj egy világos e-mail marketing stratégiával, amely alapján a leveleid készíted. Vedd figyelembe ügyfeleid vásárlói útját és igényeit. Figyelj arra is, hogy vannak, akik csak most találkoztak a webshopoddal, vannak olyanok is, akik már régi vásárlóid.

Ezek alapján határozd meg a célokat, a célközönséget és a tartalmi témákat. Speciális, kifejezetten a tömeges e-mailek küldésére szakosodott szoftvert használj, a webshopodba beépített bármilyen hírlevélküldő általában alkalmatlan a feladatra.

Emellett figyelj arra, hogy az e-mail stratégia összhangban legyen az általános üzleti céljaiddal és eseményeiddel. Tervezd meg a hírleveleid és az egész stratégiádat úgy, hogy kiegészítsék az értékesítési tölcséreket, legyenek akár promóciós, akár értékorientált levelek.

 

2. Válassz egy jó e-mail marketing szoftvert

 

Egy tömeges e-mail küldő szoftver alapvető eszközöket kínál a hírlevelek hatékony kezeléséhez. Emellett számon tartja a feliratkozóid, azok státuszát és korábbi történetét. Megkönnyíti a vonzó e-mailek szerkesztését, és a szoftverben nyomon követheted a levelek teljesítményét is.

Válassz olyan szoftvert, amely felhasználóbarát felülettel, automatizálási képességekkel és jó ügyfélszolgálattal rendelkezik. Fontos, hogy igényeidnek, céljaidnak és költségkeretednek is megfelelő legyen. További előnye, ha szegmentálási, A/B tesztelési és jelentés elemzési funkciókat is kínál.

Azt javaslom, olyan szoftvert válassz már a legelején, ami minden szükséges feltételnek megfelel. Ne elégedj meg átmeneti megoldással, mert, ha “kinősz” egy szoftvert, egy másodikat rátanulni már nehezebb. Én a Klaviyo szoftvert választanám a helyedben, mert minden eddig felsorolt feltételt teljesít, kifejezetten webshopoknak készült, és egyre több, a felhasználót segítő szolgáltatással bővítik.

 

3. Használj reszponzív sablonokat

 

A reszponzív sablonok javítják a felhasználói élményt és az elkötelezettséget. A feliratkozók eszköztől függetlenül könnyedén elolvashatják és interakcióba léphetnek az e-mailjeiddel. Ennek eredményeképpen ez hozzájárul a magasabb megnyitási és átkattintási arányokhoz.

Ráadásul ezek a sablonok automatikusan alkalmazkodnak a különböző eszközökhöz, biztosítva, hogy az e-mailek jól nézzenek ki és jól működjenek telefonokon, táblagépeken és asztali számítógépeken is.

Néhány tipp ehhez kapcsolódóan:

  • használj egyszerű elrendezéseket: a legjobb az egy oszlopos elrendezés
  • kontrasztos betűtípusokat: pl. fehér háttéren sötétszürke, fekete betűket. Ha idősebb a közönséged, használj nagyobb betűméretet is
  • megfelelő méretű képeket: sőt, ha a képekre szöveget is írsz, az mobilon is legyen olvasható)
  • teszteld az e-mailt: ellenőrizd a levelet többféle eszközön, mielőtt kiküldöd

e-mail marketing szegmentálás

4. Szegmentált a feliratkozóid, ráadásul automatikusan

 

A szegmentálás azt jelenti, hogy bizonyos feltételeknek megfelelően szűröd a feliratkozóid.

Mondok egy példát is: nálunk a leggyakrabban használt szegmens az “Aktív feliratkozók – utóbbi 30 nap”. Ebbe a szegmensbe azok a feliratkozók tartoznak, akik az utóbbi 30 napban megnyitottak bármilyen e-mailt, vagy átkattintottak e-mailből, továbbá feliratkoztak a hírlevél küldésre, és biztosan nem rossz az e-mail címük. .

A szegmentálás lehetővé teszi, hogy célzott és releváns tartalmakat küldj különböző csoportoknak. Azáltal, hogy üzeneteidet a címzettek érdeklődési köréhez igazítod, növeled az elköteleződés és a konverzió esélyét.

Egy másik példa: Ha olyan ügyfeleknek küldesz kedvezményes ajánlatot, akik korábban már vásároltak, jobb eredményeket érhetsz el.

Sok e-mail marketing szoftverben – ahogy a Klaviyo esetében is – a szemgentálási folyamat automatikus, tehát a szoftver állandóan naprakészen tartja az általad használt szegmenseket.

Harmadik példa: ha van egy hírlevél feliratkozód, aki 45 nappal ezelőtt nyitott meg egy e-mailt, de az utóbbi 30 napban egyet sem, akkor ő automatikusan ki fog kerülni a fent említett szegmensből.

5. Hozz létre külön landoló oldalakat vagy felugró ablakokat a különböző kampányaidhoz

 

A landing page vagy landoló oldal egy önálló weboldal, amelyet arra terveztek, hogy az e-mailben található linkre kattintva fogadjon látogatókat, feliratkozókat. Ebben a tekintetben a felugró ablak is ezt a célt szolgálja, csak kevesebb információt tudsz megjeleníteni rajta.

Azzal, hogy a landing page vagy a popup tartalmát összehangolod az e-mail kampány üzenetével, egyértelmű üzenetet tudsz átadni, így nagyobb konverziót érhetsz el. legyen szó vásárlásról, eseményre való feliratkozásról vagy egy űrlap kitöltéséről.

Tervezd meg a céloldalt vagy a felugró ablakot, legyen az üzenet egyértelmű, és a kampány céljának megfelelő cselekvésre való felhívással (CTA). Használj lenyűgöző képi anyagokat és tömör tartalmat, hogy a látogatókat a kívánt cselekvés megtétele felé vezesd.

 

6. Összpontosíts a különböző típusú ügyfelekre

 

Az e-mail marketing során alapvető fontosságú, hogy felismerd, hogy feliratkozóid többféle igénnyel rendelkeznek. Ennek oka, hogy különböző preferenciákkal, viselkedéssel és igényekkel rendelkeznek.

Ha figyelembe veszed igényeiket, az jelentősen befolyásolhatja a hírleveleid sikerét.

Oszd közönséged külön csoportokra demográfiai adatok, érdeklődési körök vagy vásárlási előzmények alapján. Ez a szegmentálás lehetővé teszi, hogy olyan testreszabott tartalmat hozz létre, amely minden egyes csoportnak megfelel.

Például: Ha valaki nálad korábban mondjuk Apple telefonhoz vásárolt tartozékokat, nem célszerű neki androidos telefonok tartozékait javasolni. Ha pedig valaki korábban kiskutyának vásárolt tápot nálad, javasolj neki játékokat, kisebb nyakörveket, fekhelyeket, illetve küldj neki hasznos tartalmakat a kiskutya családba szoktatásáról, neveléséről, szocializációjáról.

7. Küldj személyre szabott e-maileket

 

A személyre szabás magában foglalja az e-maileknek a címzettek preferenciáihoz, viselkedéséhez és jellemzőihez való igazítását. Amikor személyre szabod az e-mailjeit, megmutathatod közönségednek, hogy megérted és értékeled az igényeiket.

Ez a megközelítés magában foglalhatja a név szerinti megszólítástól kezdve a korábbi vásárlások alapján történő termékajánláson át egészen az érdeklődési körükhöz igazodó tartalmak küldését.

Emellett a személyre szabott kampányok nagyobb valószínűséggel keltik fel a címzettek figyelmét és ösztönzik az elköteleződést. A célközönséged ezáltal úgy érzi, hogy fontosak neked, ami szorosabb kapcsolatot kialakítását teszi lehetővé.

 

8. Adj értékes és releváns tartalmat

 

Itthon még mindig szinte minden webshop tulajdonos azt gondolja, hogy csak akciós ajánlatot tartalmazó vagy promóciós jellegű hírlevelet lehet küldeni. Azonban ez messze nem igaz.

Gondolj az e-mail marketingre is úgy, mint egy újabb felületre, amin keresztül kommunikálhatsz a feliratkozóiddal. Gondoskodj arról, hogy e-mailjeid értékes meglátásokat, tippeket vagy megoldásokat kínáljanak a címzettek problémáira. Használj világos és tömör nyelvezetet, képekkel kiegészítve.

Azzal, hogy olyan tartalmat nyújtasz, amely rezonál a közönséged igényeivel, értékes kapcsolatot épít, és szakértői pozícióba helyez téged: nemcsak az elkötelezettséget növeli, hanem bizalmat és hitelességet is teremt.

 

e-mail marketing sürgetés

 

9. Teremtsd meg a sürgősség érzetét

 

Míg eddig az értékteremtő hírlevelekről beszéltünk, ejtsünk néhány szót a promóciós jellegű, értékesítő hírlevelekről is.

Korlátozott idejű vagy időérzékeny ajánlatok közvetítésével gyors cselekvésre ösztönözheted a feliratkozóid. Fontos, hogy az időkorlát megjelenjen az e-mail tárgysorában is.

Például: “Ma indul a kétnapos akció!” vagy “Ez a [termék] csak holnapig rendelhető”

A sürgősség érzetének megteremtése magasabb kattintási arányt és konverziót is eredményezhet. Győződj meg azonban arról, hogy a sürgősség valódi – a hamis sürgősség árthat a hitelességednek.

 

10. Kövesd nyomon az eredményeket és végezz javításokat

 

Figyeld az olyan mérőszámokat, mint a megnyitási arány, az átkattintási arány és a konverziós arány, hogy felmérd erőfeszítéseid hatékonyságát.

Azonosítsd a trendeket és mintákat az adatokban, hogy megértsd, mi az, ami rezonál a közönségedre, majd ezek alapján módosítsd a stratégiáid. Ha például azt tapasztalod, hogy bizonyos típusú tartalmakkal nagyobb az elköteleződés, helyezz nagyobb hangsúlyt az ilyen tartalmak létrehozására.

Emellett a hírlevelek rendszeres felülvizsgálata és finomítása biztosítja, hogy értéket nyújts a címzetteknek. Segít alkalmazkodni a változó preferenciákhoz és viselkedéshez.

 

11. A gombok (CTA-k) legyenek figyelemfelkeltőek

 

A gombok a feliratkozókat a kívánt cselekvés, például a vásárlás vagy a feliratkozás felé irányítják.

Gondoskodj arról, hogy a CTA-k egyértelműek legyenek, kontrasztos színeket és egyértelmű szöveget használj. Használj cselekvésorientált nyelvezetet, például „Vásárolj most” vagy „Kezd el”, hogy közvetítsd, mire számíthatnak a címzettek.

Helyezd a CTA-kat kiemelkedő helyen az e-mailben, egy gomb mindenképp legyen a hajtás felett. Ez biztosítja, hogy a gomb görgetés nélkül is könnyen látható legyen.

 

12. Tisztíts az e-mail listád rendszeresen

 

A lista rendszeres tisztítása javítja a kézbesíthetőséget és az elkötelezettségi arányokat. A kézbesíthetőség egy mérőszám, amely azt mutatja meg, hogy mennyi a leiratkozók, rossz e-mail címmel rendelkezők, feltelt e-mail fiókok, stb. összmennyisége a teljes listához képest

Távolítsd el az inaktív vagy leiratkozott feliratkozókat. Ez megakadályozza, hogy e-mailjeidet az internetszolgáltatók spamként jelöljék meg, és lehetővé teszi, hogy az e-mailjeid iránt valóban érdeklődő feliratkozókra összpontosíthass.

 

13. Könnyítsd meg a leiratkozást

 

Minden e-mailben helyezz el egy egyértelmű és jól látható leiratkozási linket. Ez nemcsak a feliratkozók preferenciáinak tiszteletben tartása érdekében fontos, de valószínűleg a hírlevélküldő szoftver is megköveteli tőled.

Legyen egyszerű leiratkozni a leveleidről. Minél egyszerűbb, annál kevésbé valószínű, hogy spamként jelölik meg e-mailjeid. Ne kérdezd meg őket, miért iratkoznak le, a nagy többség úgysem válaszol, de mindenkit idegesíthetnek, zavarhatnak a kérdések.

 

+1. A/B teszteld az e-mailjeid

 

Az A/B tesztelés, más néven osztott tesztelés során egy e-mail két változatát hasonlítjuk össze, hogy megállapítsuk, melyik talál jobb visszhangra a közönségednél. Tesztelj néhány elemet, például a tárgysorokat, a vizuális elemeket vagy a gombokat. Küldd ki mindkét verziót a közönség egy kisebb szegmensének, és elemezd a teljesítménymutatókat.

Ezáltal betekintést nyerhetsz közönséged preferenciáiba is, és a gyűjtött adatok segítenek megalapozott döntéseket hozni. Használd fel az eredményeket e-mail marketing stratégiád finomításához és a hírlevelek teljesítményének javításához.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. View more
Cookies settings
Elfogadom
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Az Ön által megadott személyes adatokat kezeli: Z&M Marketing OÜ Székhely: 10117 Tallin, Narva mnt 5 Regisztrációs szám: 16612538 Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Tartu Megye Bírósága (Észtország) - a továbbiakban: Adatkezelő. Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen adatkezelési tájékoztatónkat (a továbbiakban: Tájékoztató), melyben személyes adatai kezelését érintő gyakorlatunkat ismertetjük az Általános Adatvédelmi Rendelet (a GDPR, azaz az Európai Parlament és Tanács 2016/679. rendelete) szerint. Ez a Tájékoztató az Adatkezelő szolgáltatásait fogyasztóként igénybe vevő személyekre (Ön) vonatkozik. Bemutatja, hogy az Adatkezelő hogyan gyűjti, használja fel és osztja meg bizonyos esetekben harmadik felekkel az Ön személyes adatait, továbbá információval szolgál az Ön adatkezeléssel összefüggő „érintetti” jogairól. Az Adatkezelő (Impresszum) elkötelezett e honlapot felkereső egyének személyes adatainak és magánéletének védelme iránt. Jelen tájékoztató és nyilatkozat mindenekelőtt az ügyfelek és hírlevél-feliratkozók személyes adatainak interneten keresztül történő bizalmas kezeléséről és védelméről szól, mindazonáltal ide tartoznak az oldal látogatói is. Összefoglaljuk, hogy a tulajdonos milyen Önre vonatkozó adatokat hogyan gyűjthet és használhat fel, illetve milyen módon használhatják fel. Az adatok illetéktelen személyek részére nem kerülnek átadásra és ezen tájékoztatóban meghatározott formában kerülnek felhasználásra. A szerződésekben egyedi esetekben az adatkezelés célja módosulhat, mely az adott szerződésben rögzített feltételekkel történik. A tájékoztató fontos információt nyújt Önnek személyes adatai védelméről és ehhez fűződő jogairól. Ha a felhasználó nem fogadja el ezen feltételeket, jogában áll a honlap használatát felfüggeszteni és személyes adat megadása nélkül a böngészést befejezni.

ADATKEZELŐ FELELŐSSÉGE ÉS ELÉRHETŐSÉGE

Adatkezeléssel kapcsolatos információk

Jelen Tájékoztatóban ismertetett adatkezelések tekintetében a Z&M Marketing OÜ az adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő). Adatvédelmi eljárásainkat érintő észrevétel, kérdés vagy panasz esetén az alábbi elérhetőségeken vagyunk elérhetőek: Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) vagy írjon a hello@zmmarketing.hu e-mail címre.
Adatkezelő Felelősségi körök
Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) Összes tevékenység
Választásának megfelelően Ön személyes adatai megadása nélkül is jogosult hozzáférni weboldalainkhoz, viszont a böngészéshez elengedhetetlen a süti - cookie szabályzat elfogadása, hírlevél-feliratkozás esetén pedig az adatvédelmi tájékoztató és nyilatkozat jóváhagyása. Személyes adat az összes információ, amely közvetett vagy közvetlen módon, azonosító szám szerint vagy az ehhez tartozó adatok alapján azonosítható természetes személyre vonatkozik. Abban az esetben, hogyha az oldal Tulajdonosa az Ön személyes adatait gyűjti, az adatgyűjtés átlátható és bizalmas adatkezeléssel történik. Az Ön személyes adatai olyan információk, melyek segítségével az Ön személye beazonosítható, például: vezetéknév, utónév, állampolgárság, telefonszám, postacím, e-mail cím. Az Ön személyes adatait önkéntesen megadott módon, a tulajdonos az oldalon történő böngészéskor gyűjti, megjelölve minden esetben a cél eléréséhez szükségszerűen megadandó adatokat. Ha nem kívánja megadni ezen adatokat, akkor nem férhet hozzá a honlap egyes funkcióihoz, szolgáltatásaihoz. Az opcionálisan megadandó adatok gyűjtése a felhasználói igények megismerését, a honlap és szolgáltatások fejlesztését szolgálja. A Tulajdonos minden intézkedést megtesz, hogy az általa kezelt személyes adatok pontosak, naprakészek legyenek.

Az alábbi személyes adatok kezelése történik:

● Vezetéknév, keresztnév, cégnév és kapcsolattartó neve (cég esetén) ● Székhely címe (cég esetén), lakcím, levelezési cím ● E-mail cím ● Telefonszám ● Rendszer információk (IP-cím, rendszer verzió, felbontás, statisztika a honlapon megtekintett oldalakról, böngészési szokások, viselkedési mintázat)

Adatkezelés időtartama:

● Direkt marketing célú hozzájárulások tekintetében a felhasználó hozzájárulásának visszavonásáig ● Profiladatok tekintetében az utolsó bejelentkezéstől számított 4 év ● Vásárlások adatai tekintetében 8 év

Adattovábbítás feltételei

Az Adatkezelő az általa kezelt adatokat - a szükséges mértékben - továbbíthatja a következő területeken tevékenykedő, általa kijelölt személyek, valamint társaságok részére: ● Adatfeldolgozás ● Jogi képviselet ● Jogviták kezelésére jogszabály alapján jogosult szervek ● Kézbesítés ● Könyvelés ● Követeléskezelés ● Marketing ● Számlázás

Adatfeldolgozást végző vagy adatkezelést érintő cégek, személyek

A tulajdonos, Szalai Rita a Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) nevében végzi az adatok kezelését. A tulajdonoson kívül más cégek is részt vesznek a szerződéses ügyfelek adatainak kezelésében, tárolásában. Mely cégek kapcsolódnak az adatkezeléshez? A Tulajdonos tevékenysége során az adatkezelésben érintett cégek: Minden szolgáltatót szükséges felsorolni, ahol személyes adatok megjelennek: ● Tárhely szolgáltató: Rackhost Zrt 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41 (telefonszám: +36 1 445 1200, e-mail cím: info@rackhost.hu) - adatvédelmi nyilatkozatGoogle Inc.: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, levelező rendszer, felhőben történő adat és fájl tárolás, online dokumentum kezelés, továbbá a hozzátartozó szolgáltatások: Google Drive, Google Docs, Google Search Console, Google Analytics, Google AdSense, Google AdWords, YouTube, Blogger, Chrome böngésző támogatása - Google adatvédelme és adatvédelmi elvei. ● Facebook Ireland Ltd.: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland, a Facebook, Instagram, Messenger és Facebook által kínált egyéb termékek, funkciók támogatása - adatkezelési szabályzatKlaviyo Inc.: 125 Summer St Floor 6, Boston, MA 02111, United States, az Adatkezelő által használt hírlevél küldő szoftver fejlesztője és karbantartója - adatkezelési szabályzat Speciális esetekben a szerződés tartalmazhat további adatfeldolgozó személyeket vagy cégeket.

Adattulajdonosi jogok és jogérvényesítés

Amennyiben nem szeretné személyes adatai kereskedelmi ajánlatok közlésére történő felhasználását, joga van mindezt indoklás nélkül megtiltani. Törlési kérelmét írásban szükséges megküldenie az Adatkezelő részére, e-mailben vagy postai levél formájában, az Impresszumban megjelölt elérhetőségekre.

Kiskorúak és korlátozottan cselekvőképes személyes adatainak védelme

A Z&M Marketing OÜ internetes weboldala, valamint megjelenéseinek tartalma többnyire nem 13 év alatti kiskorúak részére szól. Nem kezelünk és nem gyűjtünk 13 év alatti gyermekekről személyes adatokat igazolható szülői vagy gondviselői hozzájárulás nélkül. Szülei vagy gondviselői kérhetik a gyermekre vonatkozó adatok kiadását, törlését. Ha az Adatkezelő számára az adatkezelés, adatfeldolgozás folyamán válik nyilvánvalóvá az életkor, abban az esetben a szülői hozzájárulás beszerzése céljából az adatok felhasználhatók. Törvényes képviselő hozzájárulása szükséges cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy nyilatkozatához, kivéve a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt célzó és különösebb megfontolást nem igénylő szolgáltatásrészeket.

Cookie-k (sütik) kezelése

A Cookie nyilatkozatban olvashat bővebben a sütik (cookie-k) kezeléséről.

Fogalmak

Adatfeldolgozó: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel ● Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, például: gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás, megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés, egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel, összehangolás, összekapcsolás, korlátozás, törlés, megsemmisítés ● Adattovábbítás: az Adatkezelő által kezelt személyes adatok harmadik személyek számára történő hozzáférhetővé tétele ● Adatvédelmi incidens: a biztonság sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi ● ÁSZF: a weboldalon közzétett, az Adatkezelő termék- és szolgáltatás-értékesítési szabályait rögzítő Általános Szerződési Feltételek ● Azonosítható természetes személy: természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, valamely azonosító, például: név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható ● Címzett: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amellyel a személyes adatot közlik,függetlenül attól, hogy harmadik fél-e ● Érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét, megfelelő tájékoztatáson alapuló, egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez ● Érintett: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható természetes személy ● Felhasználók: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://zmmarketing.hu weboldalon és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak látogatói ● Harmadik fél: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak ● Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., telefon: 06-1 391-1400, fax: 06-1 391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: naih.hu) ● Partner/Ügyfél: természetes személy, aki az Adatkezelővel nem weboldalon köt szerződést termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására ● Regisztráció: a weboldal felhasználó személyes adatainak rögzítése, mellyel felhasználói fiókot hoz létre ● Személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ ● Szolgáltatás: az Adatkezelő által Ügyfelei, Partnerei és Felhasználói részére a weboldalon vagy egyéb módon nyújtott, az ÁSZF-ben részletezett termékértékesítési és egyéb szolgáltatások ● Weboldal: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://zmmarketing.hu és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalai
Save settings
Cookies settings
Scroll to Top