Automata plusz bevétel automata e-mailekkel

Egyre csak több és több feladat tornyosul az asztalodon vagy a to-do listádon?

És akkor még az e-mailekkel is foglalkoznod kéne?

 

Tudod, hogy kell a webshopodnak az e-mail marketing, de fogalmad sincs, hogyan állj neki?

 

Van segítség! Megcsináljuk helyetted! Csak foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra!

Gondolkodsz az e-mail marketingen már egy ideje, de tudod, hogy úgysem lenne rá időd?

És akkor még nem is beszéltünk az összes többi problémáról:

Mégis mi a megoldás?

Szervezd ki az e-mail marketinget!

Miben más az automata e-mail marketing, mint a többi marketing eszköz?

Foglalj időpontot, kérd az ingyenes konzultációt!

Miben más az automata e-mail marketing, mint a hírlevelezés?

Foglalj időpontot, kérd az ingyenes konzultációt!

Mire számíthatsz?

Konzultáció

1 órás ingyenes és 2x1 órás fizetett konzultáció, melyben teljesen személyre szabjuk a szolgáltatásunkat.

Alapbeállítások

Regisztrálunk neked egy e-mail marketing fiókot, és megcsináljuk az alap beállításokat.

Összekötés

Összekötjük a webshopod az e-mail marketing szoftverrel, legyen akár WooCommerce, Unas, Shopify, Prestashop vagy Magento shopod.

GDPR oldalak

Elkészítjük a GDPR-hoz kapcsolódó e-mail marketing oldalakat, és a webshopod dizájnjához igazítjuk.

E-mail sablon

Elkészítjük neked az alapvető, a márkádhoz tökéletesen illeszkedős e-mail sablont, amely felgyorsítja (és olcsóbbá teszi) a folyamatot.

Szegmensek, listák

Létrehozzuk az alapvető e-mail listákat és szegmenseket, és megfelelően beállítjuk azokat.

Elhagyott pénztár oldal

5 db levélből álló levélsorozat, amelyet azok kapnak, akik elhagyják a pénztár oldalt, vásárlás nélkül.

Új vevők üdvözlése

8 db levélből álló levélsorozat, amelyben üdvözöljük az új vevőket, és további vásárlásra buzdítjuk őket.

Elhagyott termékoldal

5 db levélből álló levélsorozat, amelyben emlékeztetjük a feliratkozót, hogy melyik terméket nézte, illetve vásárlásra buzdítjuk.

Visszatérő vevők

5 db levélből álló levélsorozat, amelyet azok kapnak, akik már a második rendelésüket adják le. Újra értékesítünk nekik.

Popup

2 db felugró ablak és 3 db levélből álló levélsorozat, amelyben feliratkoztatunk és üdvözöljük az új érdeklődőket.

Lemorzsolódó vevők

4 db levélből álló sorozat, amelyben azokat buzdítjuk vásárlásra, akik korábban igen, de az utóbbi időszakban nem vásároltak.

Elhagyott kosár oldal

5 db levélből álló levélsorozat, amelyet azok kapnak, akik elhagyják a kosár oldalt, vásárlás nélkül.

VIP vevők

5 db levélből álló levélsorozat a legfontosabb vevőidnek. Nemcsak vásárlásra, de továbbajánlásra is buzdítjuk őket.

Várhatóan vásárolnak

Különleges, 5 db levélből álló sorozat, amelyben azokat buzdítjuk vásárlásra, akik a viselkedésük alapján legközelebb állnak a vásárláshoz.

Melyik az a szoftver, ami mindenben kiszolgál téged?

Ez a Klaviyo, egy kifejezetten webshopok számára készült e-mail marketing szoftver. Az integrációhoz csak nálunk elérhető Unas összekötést készítettünk! A szoftvert Bostonban fejlesztik 2012 óta, több mint 100,000 webshop használja a világ 80+ országában.

Készítettem róla egy részletes bemutatót, amit ide kattintva tudsz letölteni, teljesen INGYEN. Ehhez csak add meg az e-mail címed, és már küldjük is.

Ez eddig mind szép és jó, de milyen eredményeitek vannak?

A webshop termékeinek az ára 390 és 28.900 Ft között mozog, az átlagos kosárérték kb. 11-14.000 Ft, időszaktól függően.

Mint láthatod, a webshop bevételének több mint 35%-át adták az e-mailek. Ezeket egyszer állítottuk be, a tulajdonos egyszer fizetett értük, de folyamatosan pénzt termelnek neki.

A webshop termékeinek az ára 4.990 és 14.900 Ft között mozog, az átlagos kosárérték kb. 7.800 Ft, időszaktól függően.

Mint láthatod, a webshop bevételének több mint 41%-át adták az e-mailek. Ezeket egyszer állítottuk be, a tulajdonos egyszer fizetett értük, de folyamatosan pénzt termelnek neki.

A termékek ára itt 15 és 79€ között mozog, az átlagos kosárérték kb. 47-56 €, szintén időszaktól függően.

Mint láthatod, a webshop bevételének több mint 46%-át adták az e-mailek. Itt már küldtünk hírleveleket is, amelyek durván az e-mail mar- ketingből származó bevétel 1/3-át adták. A tulajdonos az automata levelekért egyszer fizetett, a hírlevél szolgáltatásért havi díjat fizet.

A webshop termékeinek ára 490 és 11.000 Ft között mozog, az átlagos kosárérték 5.200 Ft környékén van általában. Itt az automata e-maileket a fotó készülte előtt 2 héttel indítottuk el, mégis a webshop adott időszakra eső teljes forgalmának több, mint 26%-át hozták az e-mailek.

Az automata leveleket egyszer állítottuk be, a tulajdonos egyszer fizetett értük, de folyamatosan pénzt termelnek neki.

Tedd meg az első lépést!

A legelső lépés az, hogy foglalsz egy időpontot. Ezzel még semmiféle kötelezettséget nem vállalsz, csak tisztázzuk, hogy mit szeretnél, és mi mit tudunk adni neked.

FONTOS! A kapacitásunk véges, ezért javaslom, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot!

Hogyan működik a folyamat?

automatizmusok-mukodes1

Kérj időpontot egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációra

Ezen a konzultáción átbeszéljük, hogy te mit szeretnél és mi mit tudunk neked adni. Bemutatom a teljes e-mail marketing folyamatot, és elmondom, hogy mire számíthatsz, ha velünk dolgozol. Ha megállapodunk, átküldöm neked a titoktartási nyilatkozatot és a creative brief-et. Ez utóbbi valójában egy kérdőív, amely segít neked és nekünk is még tisztábban látni a vállalkozásoddal és a céljaiddal kapcsolatban.

2

Leegyeztetünk egy újabb konzultációt

A következő megbeszélésünkön részletesen átbeszéljük az általad már kitöltött creative brief-et, még egyszer pontosítjuk a részleteket és megegyezünk a megbízási díjban.. A megbeszélésünk után átküldök neked a szerződést és az írásos árajánlatot, amelyek a konzultáción elhangzottak minden részletét tartalmazzák. Egyúttal kiállítom a szolgáltatás első részszámláját, amely a megbízási díj 50%-a.

3

Összekötjük a webshopod a Klaviyoval és elkészítjük az e-mailek szövegét

Az első részszámla ellenértékének beérkezése után összekötjük a webshopod a Klaviyoval. Elkészítjük az e-mailek szövegének első verzióját, majd megosztom azt veled. Véleményezheted, javaslatokat tehetsz, de fontos, hogy tudd, egy körben módosítjuk a levelek szövegét. Ha szükséges, következhet egy újabb megbeszélés, ahol átbeszéljük a kért változtatásokat, de erre a konzultációra a teljes folyamat elkészülte után is sor kerülhet. A szövegek elkészítése és az egyeztetés átalában 1-1,5 hetet vesz igénybe. Miután mindketten elfogadjuk a szövegeket, kiállítom a második részszámlát, amely a megbízási díj fennmaradó 50%-a

4

Elkészítjük az automata leveleket Klaviyoban

Ha beérkezett a második részszámla ellenértéke is, elkészítjük az e-mailek sablonját, amit szintén megosztunk veled.. A cél itt az, hogy véleményezni tudd az e-mailek kinézetét, dizájnját. A levélsorozatokat felépítjük Klaviyoban, teljes szövegezéssel, dizájnnal együtt. Elkészültük után teszteljük és ellenőrizzük őket. Ez a folyamat is általában 1-1,5 hetet vesz igénybe. Ezután értesítünk téged, hogy elkészültünk, te pedig meg tudod nézni a kész munkát. Még itt is sor kerülhet a második konzultációra, amennyiben azt a szövegek elkészítésekor nem vetted igénybe. Fontos, hogy itt is egy kör módosítást tudunk végrehajtani.

5

Bekapcsolunk mindent, és az e-mailek elkezdenek pénzt termelni

Miután mindent elfogadtál, bekapcsoljuk az automata leveleket, automatizmusokat és a két popupot. Ekkor kell csak előfizetned a Klaviyo szoftverre, abból is elég a legkisebb csomag. Az e-mailek elkezdenek pénzt termelni, akár már másnap – ez a webshopodra érkező látogatók minőségétől függ. Ezzel a folyamatot lezártnak tekintjük.

Tehát mit tartalmaznak az egyes csomagok?

Start

  • Várható bevétele növekedés havonta (minimum): 3%
  • Konzultáció - 2x1 óra
  • Klaviyo regisztrálása és az alapbeállítások elvégzése
  • Klaviyo - webshop összekötése
  • Klaviyo GDPR-hoz kapcsolódó oldalak elkészítése
  • 1 db Klaviyo e-mail sablon elkészítése
  • 4 db e-mail szegmens és 2 db e-mail lista létrehozása
  • Elhagyott pénztár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Új vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 8 db e-mail
  • Elhagyott termékoldal értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, diz- ájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Visszatérő vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájn- nal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Visszahívó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 4 db e-mail
  • 2 db felugró ablak (popup), külön asztali nézetre és külön mobil nézetre
  • Felugró ablakokhoz kapcsolódó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 3 db e-mail
  • “Várhatóan vásárolnak” levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Elhagyott kosár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • VIP vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail

Prémium

  • Várható bevétele növekedés havonta (minimum): 8%
  • Konzultáció - 2x1 óra
  • Klaviyo regisztrálása és az alapbeállítások elvégzése
  • Klaviyo - webshop összekötése
  • Klaviyo GDPR-hoz kapcsolódó oldalak elkészítése
  • 1 db Klaviyo e-mail sablon elkészítése
  • 4 db e-mail szegmens és 2 db e-mail lista létrehozása
  • Elhagyott pénztár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Új vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 8 db e-mail
  • Elhagyott termékoldal értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, diz- ájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Visszatérő vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájn- nal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Visszahívó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 4 db e-mail
  • 2 db felugró ablak (popup), külön asztali nézetre és külön mobil nézetre
  • Felugró ablakokhoz kapcsolódó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 3 db e-mail
  • “Várhatóan vásárolnak” levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Elhagyott kosár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • VIP vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail

Full

  • Várható bevétele növekedés havonta (minimum): 15%
  • Konzultáció - 2x1 óra
  • Klaviyo regisztrálása és az alapbeállítások elvégzése
  • Klaviyo - webshop összekötése
  • Klaviyo GDPR-hoz kapcsolódó oldalak elkészítése
  • 1 db Klaviyo e-mail sablon elkészítése
  • 4 db e-mail szegmens és 2 db e-mail lista létrehozása
  • Elhagyott pénztár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Új vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 8 db e-mail
  • Elhagyott termékoldal értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, diz- ájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Visszatérő vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájn- nal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Visszahívó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 4 db e-mail
  • 2 db felugró ablak (popup), külön asztali nézetre és külön mobil nézetre
  • Felugró ablakokhoz kapcsolódó levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 3 db e-mail
  • “Várhatóan vásárolnak” levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • Elhagyott kosár értesítő levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
  • VIP vevőknek szóló levélsorozat, teljes szövegezéssel, dizájnnal és beállításokkal - 5 db e-mail
Népszerű

Miért engem válassz?

2002-ben szerettem bele a marketingbe, majd 2015-ben találkoztam az e-mail marketinggel. Külföldi ügynökségnél tanultam bele, majd szabadúszó lettem: eddig több, mint 90 webshoppal dolgoztam együtt.

Nem egy olyan ügyfelem van itthon, Magyarországon, aminél 23-31% forgalomnövekedést értem el mindössze 3 hónap alatt.

Szentül hiszem, hogy minden webshopnak KELL e-mail marketing. Kell, mert egyszer megcsinálod, és utána folyamatosan termeli neked a pénzt. Kell, mert levesz a válladról egy jókora terhet, közelebb hozza hozzád a vevőid, kapcsolatot – és bizalmat – épít. Kell, mert bevételt, és ezáltal profitot generál.

Van garancia?

Igen, van, méghozzá pénz visszafizetési garancia. Ha a forgalmad és a termékeid rendben vannak, és 90 napon alatt nem termelünk neked 15% plusz bevételt, 100%-ban visszafizetjük a szolgáltatás árát.

Gyakori kérdések

Talán azt a kérdést könnyebb lenne megválaszolni, hogy milyennel nem 🙂 

Volt dolgunk már rengeteg fashion webshoppal – dolgoztunk ruházati webshoppal, ékszeressel, cipőssel. Volt néhány kutyás webshop, volt babás webshop, volt kozmetikum, volt lakberendezés, volt CBD olajos, volt kézműves termékes, volt műszaki, volt plüssállatos, volt étrendkiegészítős, volt elektromos cigi, volt sporteszközös, volt sportruházat, volt szabadidő tevékenységhez kapcsolódó, és még hosszan sorolhatnám.

Ha ebben a rövid felsorolásban nem találod meg a te területed, az még nem jelenti azt, hogy ne tudnánk együttműködni! 🙂

Nagyrészt Unas, Shopify és WooCommerce  webáruházakkal volt eddig dolgunk. 

De nem okoz gondot a Shopify és a Prestashop sem.

A Shoprenter, Shoptet és az egyedi fejlesztésű webshopokkal egyelőre nem áll módunkban együtt dolgozni.

Igen, amennyiben az a Klaviyo 🙂

Viccet félretéve, hiszünk abban, hogy profi munkát csak profi eszközzel lehet végezni, emiatt nem használunk más rendszert.

Igen, de ebben az esetben azt javaslom, kezdjük a Start csomaggal. Előbb meg is térül neked a befektetés, illetve próbára is teheted a rendszert. Amikor megérted, hogy működik, és megtérül neked, beszélhetünk a következő csomagról, és készítünk egy egyedi árajánlatot neked a következő csomagról.

Azt gondoljuk, minden bevétel jobb, mint a 0. Ha folyamatosan irányítod a látogatókat a weboldaladra, akkor gyorsan elkezdenek majd gyűlni a feliratkozók. akiknek nemcsak az automata e-mailek mehetnek, de hírlevelezhetsz is később nekik.

Teljesen személyre szabjuk neked a stratégiát és az e-maileket, de nem minden egyedi kérés fér bele az általános árakba. Ezért van szükség erre az árazásra.

Nem. Az automata e-maileket egyszer kell megcsinálni, és egyszer fizetsz értük, míg a hírlevelezés folyamatos munkát, így folyamatos díjfizetést igényel. Sem részedről, sem részünkről nem igényel folyamatos felügyeletet, mégis hónapról hónapra megbízhatóan szállítja a vevőket és a plusz bevételt.

Arra a három csodás hölgyre, akiknek szintén a kisujjában van az e-mail marketing. Én nyilván egyedül kevés lennék ehhez. De az ő segítségükkel és az én szakmai irányításommal a webshopod jó kezekbe kerül. 

Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
eu_cookies_bar
eu_cookies_bar_block
Az Ön által megadott személyes adatokat kezeli: Z&M Marketing OÜ Székhely: 10117 Tallin, Narva mnt 5 Regisztrációs szám: 16612538 Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Tartu Megye Bírósága (Észtország) - a továbbiakban: Adatkezelő. Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen adatkezelési tájékoztatónkat (a továbbiakban: Tájékoztató), melyben személyes adatai kezelését érintő gyakorlatunkat ismertetjük az Általános Adatvédelmi Rendelet (a GDPR, azaz az Európai Parlament és Tanács 2016/679. rendelete) szerint. Ez a Tájékoztató az Adatkezelő szolgáltatásait fogyasztóként igénybe vevő személyekre (Ön) vonatkozik. Bemutatja, hogy az Adatkezelő hogyan gyűjti, használja fel és osztja meg bizonyos esetekben harmadik felekkel az Ön személyes adatait, továbbá információval szolgál az Ön adatkezeléssel összefüggő „érintetti” jogairól. Az Adatkezelő (Impresszum) elkötelezett e honlapot felkereső egyének személyes adatainak és magánéletének védelme iránt. Jelen tájékoztató és nyilatkozat mindenekelőtt az ügyfelek és hírlevél-feliratkozók személyes adatainak interneten keresztül történő bizalmas kezeléséről és védelméről szól, mindazonáltal ide tartoznak az oldal látogatói is. Összefoglaljuk, hogy a tulajdonos milyen Önre vonatkozó adatokat hogyan gyűjthet és használhat fel, illetve milyen módon használhatják fel. Az adatok illetéktelen személyek részére nem kerülnek átadásra és ezen tájékoztatóban meghatározott formában kerülnek felhasználásra. A szerződésekben egyedi esetekben az adatkezelés célja módosulhat, mely az adott szerződésben rögzített feltételekkel történik. A tájékoztató fontos információt nyújt Önnek személyes adatai védelméről és ehhez fűződő jogairól. Ha a felhasználó nem fogadja el ezen feltételeket, jogában áll a honlap használatát felfüggeszteni és személyes adat megadása nélkül a böngészést befejezni.

ADATKEZELŐ FELELŐSSÉGE ÉS ELÉRHETŐSÉGE

Adatkezeléssel kapcsolatos információk

Jelen Tájékoztatóban ismertetett adatkezelések tekintetében a Z&M Marketing OÜ az adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő). Adatvédelmi eljárásainkat érintő észrevétel, kérdés vagy panasz esetén az alábbi elérhetőségeken vagyunk elérhetőek: Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) vagy írjon a hello@zmmarketing.hu e-mail címre.
Adatkezelő Felelősségi körök
Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) Összes tevékenység
Választásának megfelelően Ön személyes adatai megadása nélkül is jogosult hozzáférni weboldalainkhoz, viszont a böngészéshez elengedhetetlen a süti - cookie szabályzat elfogadása, hírlevél-feliratkozás esetén pedig az adatvédelmi tájékoztató és nyilatkozat jóváhagyása. Személyes adat az összes információ, amely közvetett vagy közvetlen módon, azonosító szám szerint vagy az ehhez tartozó adatok alapján azonosítható természetes személyre vonatkozik. Abban az esetben, hogyha az oldal Tulajdonosa az Ön személyes adatait gyűjti, az adatgyűjtés átlátható és bizalmas adatkezeléssel történik. Az Ön személyes adatai olyan információk, melyek segítségével az Ön személye beazonosítható, például: vezetéknév, utónév, állampolgárság, telefonszám, postacím, e-mail cím. Az Ön személyes adatait önkéntesen megadott módon, a tulajdonos az oldalon történő böngészéskor gyűjti, megjelölve minden esetben a cél eléréséhez szükségszerűen megadandó adatokat. Ha nem kívánja megadni ezen adatokat, akkor nem férhet hozzá a honlap egyes funkcióihoz, szolgáltatásaihoz. Az opcionálisan megadandó adatok gyűjtése a felhasználói igények megismerését, a honlap és szolgáltatások fejlesztését szolgálja. A Tulajdonos minden intézkedést megtesz, hogy az általa kezelt személyes adatok pontosak, naprakészek legyenek.

Az alábbi személyes adatok kezelése történik:

● Vezetéknév, keresztnév, cégnév és kapcsolattartó neve (cég esetén) ● Székhely címe (cég esetén), lakcím, levelezési cím ● E-mail cím ● Telefonszám ● Rendszer információk (IP-cím, rendszer verzió, felbontás, statisztika a honlapon megtekintett oldalakról, böngészési szokások, viselkedési mintázat)

Adatkezelés időtartama:

● Direkt marketing célú hozzájárulások tekintetében a felhasználó hozzájárulásának visszavonásáig ● Profiladatok tekintetében az utolsó bejelentkezéstől számított 4 év ● Vásárlások adatai tekintetében 8 év

Adattovábbítás feltételei

Az Adatkezelő az általa kezelt adatokat - a szükséges mértékben - továbbíthatja a következő területeken tevékenykedő, általa kijelölt személyek, valamint társaságok részére: ● Adatfeldolgozás ● Jogi képviselet ● Jogviták kezelésére jogszabály alapján jogosult szervek ● Kézbesítés ● Könyvelés ● Követeléskezelés ● Marketing ● Számlázás

Adatfeldolgozást végző vagy adatkezelést érintő cégek, személyek

A tulajdonos, Szalai Rita a Z&M Marketing OÜ (10117 Tallin, Narva mnt 5, Észtország) nevében végzi az adatok kezelését. A tulajdonoson kívül más cégek is részt vesznek a szerződéses ügyfelek adatainak kezelésében, tárolásában. Mely cégek kapcsolódnak az adatkezeléshez? A Tulajdonos tevékenysége során az adatkezelésben érintett cégek: Minden szolgáltatót szükséges felsorolni, ahol személyes adatok megjelennek: ● Tárhely szolgáltató: Rackhost Zrt 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41 (telefonszám: +36 1 445 1200, e-mail cím: info@rackhost.hu) - adatvédelmi nyilatkozatGoogle Inc.: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, levelező rendszer, felhőben történő adat és fájl tárolás, online dokumentum kezelés, továbbá a hozzátartozó szolgáltatások: Google Drive, Google Docs, Google Search Console, Google Analytics, Google AdSense, Google AdWords, YouTube, Blogger, Chrome böngésző támogatása - Google adatvédelme és adatvédelmi elvei. ● Facebook Ireland Ltd.: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland, a Facebook, Instagram, Messenger és Facebook által kínált egyéb termékek, funkciók támogatása - adatkezelési szabályzatKlaviyo Inc.: 125 Summer St Floor 6, Boston, MA 02111, United States, az Adatkezelő által használt hírlevél küldő szoftver fejlesztője és karbantartója - adatkezelési szabályzat Speciális esetekben a szerződés tartalmazhat további adatfeldolgozó személyeket vagy cégeket.

Adattulajdonosi jogok és jogérvényesítés

Amennyiben nem szeretné személyes adatai kereskedelmi ajánlatok közlésére történő felhasználását, joga van mindezt indoklás nélkül megtiltani. Törlési kérelmét írásban szükséges megküldenie az Adatkezelő részére, e-mailben vagy postai levél formájában, az Impresszumban megjelölt elérhetőségekre.

Kiskorúak és korlátozottan cselekvőképes személyes adatainak védelme

A Z&M Marketing OÜ internetes weboldala, valamint megjelenéseinek tartalma többnyire nem 13 év alatti kiskorúak részére szól. Nem kezelünk és nem gyűjtünk 13 év alatti gyermekekről személyes adatokat igazolható szülői vagy gondviselői hozzájárulás nélkül. Szülei vagy gondviselői kérhetik a gyermekre vonatkozó adatok kiadását, törlését. Ha az Adatkezelő számára az adatkezelés, adatfeldolgozás folyamán válik nyilvánvalóvá az életkor, abban az esetben a szülői hozzájárulás beszerzése céljából az adatok felhasználhatók. Törvényes képviselő hozzájárulása szükséges cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy nyilatkozatához, kivéve a mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt célzó és különösebb megfontolást nem igénylő szolgáltatásrészeket.

Cookie-k (sütik) kezelése

A Cookie nyilatkozatban olvashat bővebben a sütik (cookie-k) kezeléséről.

Fogalmak

Adatfeldolgozó: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel ● Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, például: gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás, megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés, egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel, összehangolás, összekapcsolás, korlátozás, törlés, megsemmisítés ● Adattovábbítás: az Adatkezelő által kezelt személyes adatok harmadik személyek számára történő hozzáférhetővé tétele ● Adatvédelmi incidens: a biztonság sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi ● ÁSZF: a weboldalon közzétett, az Adatkezelő termék- és szolgáltatás-értékesítési szabályait rögzítő Általános Szerződési Feltételek ● Azonosítható természetes személy: természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, valamely azonosító, például: név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható ● Címzett: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amellyel a személyes adatot közlik,függetlenül attól, hogy harmadik fél-e ● Érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét, megfelelő tájékoztatáson alapuló, egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez ● Érintett: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható természetes személy ● Felhasználók: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://zmmarketing.hu weboldalon és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak látogatói ● Harmadik fél: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak ● Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., telefon: 06-1 391-1400, fax: 06-1 391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: naih.hu) ● Partner/Ügyfél: természetes személy, aki az Adatkezelővel nem weboldalon köt szerződést termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására ● Regisztráció: a weboldal felhasználó személyes adatainak rögzítése, mellyel felhasználói fiókot hoz létre ● Személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ ● Szolgáltatás: az Adatkezelő által Ügyfelei, Partnerei és Felhasználói részére a weboldalon vagy egyéb módon nyújtott, az ÁSZF-ben részletezett termékértékesítési és egyéb szolgáltatások ● Weboldal: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://zmmarketing.hu és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalai
Save settings
Cookies settings
Scroll to Top